بهترین وکیل تهران

موسسه حقیقت گستر برای آگاهی شما عزیزان با وظایف وکیل و همچنین معرفی بهترین وکیل شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

بهترین وکیل تهران

موسسه حقیقت گستر برای آگاهی شما عزیزان با وظایف وکیل و همچنین معرفی بهترین وکیل شرق تهران این مقاله را تهیه کرده است.

چگونه وکیل خوب تهران را از وکیل بد تشخیص دهیم؟

تخصص: یک وکیل ملکی با تجربه تهران که سابقه درخشانی دارد لزوما وکیل ارث با تجربه تهران ای نیست . وکیل شما باید در پرونده شما وکیلی متخصص باشد.
تجربه: برخی وکلا معدل بالای دانشگاهی دارند و سطح علمی‌شان نیز بسیار بالا است. اما سواد به تنهایی کافی نیست. چه بسا وکیلی با معدل دانشگاهی پایین تر فن بیان بسیار قوی تری دارد و وکیل با تجربه تری است. کار با وکیل کم تجربه می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.
تیم: حتی اگر وکیل علم و تجربه ی کافی داشته باشد باز هم تنها از دید خود به مساله نگاه میکند. بی شک داشتن تیم خوب تاثیرات غیرقابل انکاری در روند پرونده شما خواهد داشت.
جهت ارتباط با بهترین وکیل شرق تهران کافیست با موسسه حقیقت گستر تماس بگیرید.
چرا موسسه حقیقت گستر بهترین وکیل تهران را دارد
همانطور که پیشتر توضیح داده شد، وجود وکیل متخصص ، وکیل با تجربه و تیم وکلای حرفه ای تهران تاثیر انکار ناپذیری روی پرونده شما خواهد داشت. موسسه حقیقت گستر تیمی از بهترین وکلای تهران است که بیش از ۱۵ وکیل متخصص تهران تحت نظارت فردی متبحر با مدرک دکترا فعالیت می‌کنند. موسسه حقیقت گستر سابقه ی درخشانی در حل انواع پرونده دارد. در این موسسه هر وکیل در دپارتمان تخصصی خود فعالیت می‌کند. یعنی پرونده‌هایی به این وکیل ارجاع می‌شود که در ضمینه آن پرونده تجربه ی بیشتر و سابقه عالی دارد، تا شانس پیروزی موکل در پرونده به حداکثر برساند. دپارتمان‌های این موسسه شامل: ملکی، کیفری، خانواده، مهاجرت، ارث است که هرکدام به زیر شاخه های تخصصی تر تبدیل می‌شوند. با ارجاع پرونده خود به موسسه حقیقت گستر بیشترین شانس را برای پیروزی در پرونده ی خود خواهید داشت.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بررسی معماری نئوکلاسیک

معماری نئوکلاسیک یکی از سبک های معماری به شمار می رود. در ادامه ی مطلب قصد بررسی معماری نئوکلاسیک را داریم. در صورتی که شما نیز قصد دارید، بیش تر با این سبک از معماری آشنا شوید، پیشنهاد می شود به مطلب زیر توجه فرمایید.

معماری نئوکلاسیک

تاریخچه معماری نئو کلاسیک

معماری نئوکلاسیک با نام نئوکلاسیسم نیز معروف می باشد. این معماری در اواسط قرن 18 به عنوان واکنشی نسبت به روکوکو و باروک به وجود آمد. تمرکز معماری روکوکو و باروک اغلب روی تزئینات، جزئیات و دکوراسیون بود.

اما معماری نئوکلاسیک که برگرفته شده از معماری پالادیان بود و اشاره ای هم به معماری کلاسیک یونان و روم داشت، به دنبال سادگی بود.

سبک معماری نئوکلاسیک را می توان از جمله مهم ترین سبک معماری غرب در قرن های 18 و 19 معرفی  نمود. بدون شک این سبک معماری همواره به عنوان الگویی بدون نقص برای تمام دوره ها باقی خواهد ماند.

آغاز سبک معماری نئو کلاسیک با ساختن خانه هایی در انگلستان بود. ثروتمندان انگلیسی که علاقه مند به مدرنیته بودند، تمایل زیادی داشتند تا مثل لردهای قدیمی در جامعه ای فئودال زندگی نمایند.

از جمله افرادی که به شدت از این گرایش حمایت می کرد می توان به پرنسس چارلز اشاره نمود.

البته او خود را در ابتدا رمانتیک می خواند، ولی طی یک جهش سیاسی خود را نئوکلاسیسم معرفی نمود و سپس به عنوان یک مدرنیسم ستیز به ادامه ی فعالیت خود پرداخت.

ویژگی های سبک معماری نئوکلاسیک

معماری ساختمان های نئوکلاسیک الهام گرفته شده از خانه خدایان می باشد. در اساطیر یونان باستان، ایزدان نخستین، خدایان و الهه هایی انسان گونه، بسیار زیبا، کامل و جاودان می باشند.

به همین جهت نیز آن ها معتقد هستند که ضروری است محل سکونت آن ها نیز  شبیه به مشخصات خودشان باشد. به همین سبب نیز خانه خدایان را در ابعادی بزرگ و با مصالحی سنگین طراحی می کردند.

اکثر معماران معماری نئوکلاسیک را یک معماری لایزال و بدون زمان می دانند. یکی از ویژگی های بارز سبک معماری نئوکلاسیک این است که ساختمان های این سبک دارای پوسته ای بر مبنای کلاسیک می باشند

اما  درون ساختمان دارای  امکانات مدرن بهره می باشد. از آن جایی که معبدهای یونانی و باسیلیکاهای رومی از جمله مهم ترین مکان هایی بودند که معماران سبک نئوکلاسیم از آن ها تقلید می کردند،

ساختمان های سبک نئوکلاسیک هم در ابعاد بزرگ با ستون های به روش یونانی ساخته می شدند. از جمله مهم ترین تلاش های معماران این سبک حفظ تناسبات هندسی در طراحی ساختمان بود.

آجر، سنگ و چوب از رایج ترین مصالح استفاده شده در این سبک می باشد.

خصوصیات معماری نئوکلاسیک

شاید جالب باشد بدانید که سبک نئوکلاسیک در ایران در زمان ناصرالدین شاه مورد توجه زیادی قرار گرفت و بناهای فراوانی به سبک نئوکلاسیک در آن دوران ساخته شد.

گرچه در این سبک نیز برجسته کاری هایی بر روی دیوار مشاهده می شود اما این برجسته کاری ها مسطح می باشند و در قالب حاشیه های تزئینی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته اند.

از سوی دیگر سقف ها در بناهای نئوکلاسیک افقی و مسطح می باشند و در بیشتر موارد فاقد برج و گنبد هستند.

البته توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که این مورد در ساختمان هایی که با سبک های تلفیقی ساخته شده اند صدق نمی کند.

از ویژگی های متمایزکننده معماری نئوکلاسیک با سایر معماری ها می توان به ساده بودن  نمای بیرونی ساختمان های نئوکلاسیک و متناسب بودن درب ها و پنجره ها با هم اشاره نمود.

لازم به ذکر است که فضای سبز خارج از ساختمان ها نیز الگوهای هندسی منظمی پیروی می کنند.

معماران مشهور سبک نئوکلاسیک

از جمله مشهور ترین معماران سبک نئوکلاسیک، می توان لئون کریر را نام برد که در سال 1946 در لوکزامبورگ متولد شد. او در دانشگاه اشتوتگارت معماری تحصیل کرده بود.

لئون کریر استاد معماری و شهرسازی، انجمن معماری و کالج رویال هنر، دانشگاه پرینستون و دانشگاه ویرجینیا بود.

از دیگر معماران مشهور در سبک نئوکلاسیک می توان به دیمیتری پاپاداکیس و رابرت استرن اشاره نمود. همه ی این معماران آثار بسیار ارزشمندی را از خود برجای گذاشته اند.

همچنین بخوانید درباره: طراحی نما

نمونه های معماری نئو کلاسیک

بناهایی که در جهان به سبک معماری نئوکلاسیک ساخته شده اند تعداد بسیار زیادی دارند. حتی بعضی از مهم‌ترین ساختمان های جهان مانند کاخ سفید نیز از نمونه های معماری نئوکلاسیک می باشند.

معبد پارتنان از جمله شناخته شده ترین ساختمان های جهان و نمادی ماندگار از یونان باستان در سبک معماری نئوکلاسیک به شمار می رود.

کاخ سفید توسط جیمز هوبان به سبک معماری کلاسیک در واشینگتن دی سی ساخته شده است. این کاخ محل اقامت رئیس جمهور آمریکا می باشد.

کاخ کنگره نیز وسط معماری به نام بنجامین هنری لاتروب به سبک معماری نئوکلاسیک ساخته شده است. این ساختمان یکی از بناهای شاخص در سبک نئوکلاسیک می باشد.

از دیگر نمونه های موفق سبک معماری نئوکلاسیک می توان به مجتمع مسکونی ریچموندکه در کنار رودخانه تایمز ساخته شده است، اشاره نمود.

نمای بیرونی این ساختمان کلاسیک بوده، اما همه ی امکانات داخلی آن به روش مدرن طراحی شده است.

معماری نئوکلاسیک

جمع بندی

سبک معماری نئوکلاسیک را می توان از جمله مهم ترین سبک معماری غرب در قرن های 18 و 19 معرفی  نمود. بدون شک این سبک معماری همواره به عنوان الگویی بدون نقص برای تمام دوره ها باقی خواهد ماند.

آغاز سبک معماری نئو کلاسیک با ساختن خانه هایی در انگلستان بود. ثروتمندان انگلیسی که علاقه مند به مدرنیته بودند، تمایل زیادی داشتند تا مثل لردهای قدیمی در جامعه ای فئودال زندگی نمایند.

معماری ساختمان های نئوکلاسیک الهام گرفته شده از خانه خدایان می باشد. آن ها معتقد هستند که ضروری است محل سکونت آن ها نیز  شبیه به مشخصات خودشان باشد.

به همین سبب نیز خانه خدایان را در ابعادی بزرگ و با مصالحی سنگین طراحی می کردند. اکثر معماران معماری نئوکلاسیک را یک معماری لایزال و بدون زمان می دانند.

یکی از ویژگی های بارز سبک معماری نئوکلاسیک این است که ساختمان های این سبک دارای پوسته ای بر مبنای کلاسیک می باشند اما  درون ساختمان دارای  امکانات مدرن بهره می باشد.

با مراجعه به سایت دیزاینر می توانید از بهترین و زیباترین دکوراسیون منزل و سبک های معماری بهره ببرید.

  • ۰۰/۱۱/۲۷
  • نمایندگی تعمیرات اپل ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی